Werkwijze

Wanneer u mij benaderd voor advies, dan kunnen we een afspraak maken voor een vrijblijvend intake gesprek op locatie. Tijdens dit gesprek wordt duidelijk hoe ik u het beste kan helpen en welke kosten daaraan verbonden zijn (zie ook tarieven).
Wanneer uw wens anders is als de standaard diensten die op de site vermeldt staan, ben ik zeker bereid om met u mee te denken voor een passende oplossing!

Voorafgaande aan de afspraak (minimaal één week van te voren aub) ontvang ik graag enkele foto’s van de betreffende ruimte(s).
Hierdoor kan ik mijn gedachten vast een beetje laten gaan over mogelijke oplossingen.

Het is prettig als er een bouwtekening aanwezig is van de betreffende ruimte.
Wanneer dit niet zo is, dan wil ik u vragen van te voren de maten op te meten in lengte, breedte en hoogte van de ruimte(s) en hier een schets van te maken.
Hetzelfde geldt voor meubels e.d. die u mogelijk wilt hergebruiken, ook hiervan graag de maten in lengte, breedte en hoogte.

Bij de intake werk ik met een vragenlijst, aan de hand daarvan komen alle onderwerpen aan bod en bespreken we uw wensen over de ruimte(s).
Verder is er alle ruimte voor vragen en onduidelijkheden die er eventueel zijn.

Wanneer ik alle benodigde informatie heb en alle gemaakte afspraken helder zijn voor beide partijen, ga ik aan de slag voor u met een moodboard of een ontwerpplan op papier.

De tijd dat de betreffende opdracht af zal zijn is afhankelijk van de grootte van de opdracht en de hoeveelheid klanten die ik heb op dat moment. Tijdens de intake kan ik hier een redelijke inschatting van geven. Mijn streven is echter wel om u na start opdracht binnen 2 weken te kunnen berichten dat de opdracht klaar ligt. Dan maken we een afspraak wanneer ik het gemaakte werk bij u thuis kan presenteren en toelichten.
Wanneer er zaken zijn waar u niet tevreden over bent dan zal ik 1 malig kosteloos veranderingen aanbrengen in het plan.